Första dagen på Ålands Lyceum.

Det var najs! Vi fick veta vilka klasser vi går i, vilken grupphandledare vi har och så fick vi våra scheman. Jag hamnade i samma klass som Pico :] men inte i samma som Hanna och Lina :'(
Efter skolan var jag på stan med H, L, F, P och P's syrra Felicia. Vi var på hesburger och sen för vi runt lite på stan och in till bokhandlarna för skolmaterial. Sen kom jag hem och sen kom H och L hit. Vi spelade poker, käkade chokladpudding och pratade. Riktigt najs :D

Resten av familjen var till Uppsala idag för att titta på en lägenhet/rum som storasysteris kanske ska bo i eftersom hon ska plugga där Uppsala universitetet. Då for dom till Ikea på samma gång för att hämta lite saker till mig :)

Imorn går jag åtta till kvart i fyra UTAN håltimmar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0