Tuesday

Idag var jag och testade zumba, det var ganska kul, fast det var inte så jobbigt, och jag vill va ganska slut efter en träning så jag vet inte riktigt om det var min grej.
Som ni antagligen har märkt så har det snöat en hel del idag. Lite jobbigt när det blåser rakt i ansiktet men jag hoppas ändå att det inte smälter bort för det är så jobbigt med slask.
Jag är helt desperat efter en typ siden blus som jag såg på Bree i DH igår! Den var så stor och pösig men samtidigt jättefin!
(Den syns inte så bra på bilderna, ni får se avsnittet för att se hur den ser ut :D, och jag skulle hellre vilja ha en i en annan färg och gärna med rosett). :]



UPDATE: Muhahaha, jag hittade exakt samma som hon har på sig, fast i grått, men den är från Phillip Lim och kostar 475 dollar :(

Kommentarer
Postat av: lina

jag såg den i vitt på Polyvore :) hihi

2010-11-10 @ 17:17:21
URL: http://linaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0