FRIDAY... OR SATURDAY, ACTUALLY.

Godkväll!
Idag for jag och såg på Harry Potter 7 pt 2! Den var FUCKING AWESOME. The best one yet. Vill se den igen när jag kommer hem, om någon är intresserad!
Annars har jag suttit vid datorn och tröstätit chokladpudding och jordgubbar för att jag inte har råd med ett par skor jag vill ha.
Imorse bestämde sig även lingonveckan att knacka på dörren, och det är ju alltid lika trevligt.
Imorn hoppar jag på flyget, flyger till sverige, sover där och kommer hem söndag kväll! :D OH GOD, I MISS ÅLAND RIGHT NOW! My home, my bed, my friends, and even the weather, it's too damn hot down here in Hungary!
Have a nice weekend, hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0