10012012

Hej gott folk!
Har inte bloggat så flitigt på senaste tiden, men det här har hänt sen nyår:
Jag har varit en del med H, L, P och F.
Var med i en "tävling" i skype, jag Hanna och Pico hade upp våra högra armar i 3 timmar i "salut-ställning", det var smärtsamt.
Jag har kollat om en del serier, istället för att se på nya. Jag fick Dexter säsong 1 och True Blood säsong 1 i julklapp, så det har jag sett på (plus att Dexter säsong 2 är på väg :D, så det ska jag se på i helgen!)
Skolan började i måndags (#!%&fuck#!%&&#!).
Råkade radera 90 % av alla mina filmer på datorn.
Det kom snö för första gången (och då menar jag snö som stannar).
Åkte pulka med Hanna och Lina (:
Mera kan jag inte komma på. Ingen fartfylld början på 2012 precis. Men det har varit mysigt! (:
Hanna bakade asgoda kladdkaksmuffins med vitchokladglacyr, tänker baka det innom snar framtid!
Jag ska försöka blogga lite mera, börja träna och spendera mindre tid med serietittande.
Men nu måste jag göra min fysik läxa (igen: #!%&fuck#!%&&#!), duscha och lägga mig tidigt för vi har nån fair sex grej imorn så jag måste stiga upp 1,5 timmam tidigare /:
Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0